Tämä sivu käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, mainosten personoinnissa ja liikenteen analysoinnissa. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
OK

Stefanie Hagelstam: ”Kovan sykkeen treenin jälkeen iho hehkuu”

06.04.2018

Ammattiurheilija ja terveysbloggaaja Stefanie Hagelstam jakaa parhaat kauneussalaisuutensa. Hän uskoo suolatankkikelluntaan, säännöllisiin kasvohoitoihin ja 18 minuutin päiväuniin.

Crossfit- ja painonnostokilpailija ja bloggaaja Stefanie Hagelstamilla, 27, on sääntö: jos ei jaksa käyttää viittä minuuttia laittautumiseen, on liian väsynyt treenaamaan. ”Silloin minun kannattaa käyttää aikaa treenaamisen sijaan lepäämiseen ja meditointiin.”’

6 kauneussalaisuutta, joita Stefanie Hagelstam noudattaa:

1. Tiedä, miten nukut.

”Nukkuminen on tärkein kauneusrutiinini. Huonot yöunet näkyvät heti urheilusuorituksessa – ja kasvoilla. Ellen nuku kunnolla, kasvoni näyttävät turvonneilta ja silmäni sameilta. Käytän Beddit-sovellusta, joka mittaa unen laatua, sykettä ja kuorsaamistakin. Lisäksi otan 18 minuutin päikkäreitä, jos yöunet ovat jääneet lyhyiksi.”

2. Hae hehkua treenaamisesta.

”Kun harrastan liikuntaa kovalla sykkeellä, eli lenkkeilen tai teen intervalliharjoituksia, kasvoni virkistyvät silmin nähden. Verenkierto paranee treenatessa koko kehossa, myös kasvoissa. Sen ansiosta iholla on treenien jälkeen terve hehku.”

3. Satsaa kulmiin.

”Käyn kasvohoidossa parin kuukauden välein ja värjäytän aina samalla kulmakarvani. Pyydän aina värin, joka on sekoitettu tummanruskeasta ja mustasta. Siskoni, bloggaaja Sandra Hagelstam on aina ihastellut paksuja kulmakarvojani ja sitä, etten nyppinyt niitä teininä ohuiksi viiruiksi. Käytän kulmien meikkaamiseen kulmakyniä, joista parhaat ovat Bobby Brownilta.”

4. Tarkkaile jaksamista.

”Urheilen paljon ja olen huomannut, että vedän helposti treenaamisen överiksi ja painan salilla ihan zombina. Siksi minulla on uusi sääntö: Jos ole liian väsynyt laittamaan ennen treenejä viisi minuuttia meikkaamiseen ja pukeutumaan kivoihin treenivaatteisiin, olen liian väsynyt treenaamaan. Jos en jaksa laittautua ollenkaan, minun kannattaa käyttää aikaa treenaamisen sijaan lepäämiseen ja meditointiin.”

5. Rentoudu kasvohoidossa tai tankissa.

”Kun haluan nautiskella, menen Kämp Spahan hierontaan tai kasvohoitoon. Käymme siellä myös poikaystäväni ja ystävieni kanssa. Toinen ihana levähdyspaikka on kelluntatankki, jossa käytettävä suola tuntuu kosteuttavan ihoani ja päänahkaani. Rentoudun myös saunomalla kotona pari kertaa viikossa. Laitan usein saunan ajaksi kasvoille kuorinta-ainetta.”

6. Inspiroidu Instagramissa.

”Olen oivaltanut monia kauneuteen liittyviä juttuja Instagramia seuraamalla. @Katrintanjalta olen oppinut, että on cool pitää itsestään huolta ja laittaa vähän meikkiä ja tukka kivasti treeneihinkin. @Kyliejenner on koukuttanut minut moderniin, mattapintaiseen huulimeikkiin ja @Lolaliner on herättänyt minussa himon pastellinsävyisiin hiuksiin. Siskojeni kannustuksen vuoksi en ole kuitenkaan värjännyt hiuksiani vielä kertaakaan. Heidän mukaansa alkuperäistä sävyä on vaikea saada takaisin, jos sitä vaalentaa.”

Lue myös:

7 suomalaista kauneusgurua – seuraatko jo heitä?

Blogitähti Isabella Löwengrip paljastaa 6 kauneusvinkkiään

Ellen kauneustoimitus testasi vaatekauppojen meikit – 8 vinkkiä!

 

teksti Jenna Kämäräinen
kuva Fabian Björk
meikki ja hiukset Emma Jokelainen
Tilaa Elle

Seuraa Elleä