Tämä sivu käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, mainosten personoinnissa ja liikenteen analysoinnissa. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
OK

Isabella Löwengrip yrittäjyydestä: ”Epäonnistumista ei saa hävetä”

26.02.2019

Ruotsin suosituin bloggaaja epäonnistui lukuisia kertoja ennen kuin nousi kosmetiikkakentän menestyjäksi.

Isabella Löwengrip oli vain neljätoistavuotias, kun hän alkoi julkaista elämästään päiväkirjamaisesti kertovaa Blondinbella-blogia. Vuonna 2004 blogeja oli vain muutama, ja ajatus siitä, että huulipunista kirjoittamalla voisi elää, nauratti. Isabellan blogi aiheuttikin alussa irvailua ja jopa kiusaamista.

Isabella jatkoi epäilijöistä huolimatta, ja blogi nousi Ruotsin suosituimmaksi.

Nyt Isabella on 28-vuotias menestynyt bisnesnainen ja kahden lapsen äiti. Blogi on edelleen toiminnassa, ja sillä on 1,5 miljoonaa viikoittaista lukijaa. Lisäksi Isabella johtaa nimeään kantavaa kauneudenhoitoyritystä Löwengripiä.

”Jotkut luulevat menestyksen tulevan vain sormia napauttamalla. Se ei pidä paikkaansa, vaan menestykseen tarvitaan lukuisia työtunteja ja tiimityöskentelyä. Tulee epäonnistumisia, ja sitten on vain yritettävä uudestaan.”

Mainos alkaa
Mainos päättyy

Isabella tietää mistä puhuu. Hän on perustanut jopa kolmekymmentä eri yritystä ennen Löwengrip-kosmetiikkabrändiä.

”Menestyäkseen on tärkeää uskoa itseensä ja tietää olevansa kykenevä yrittämään yhä uudelleen, jos ja kun epäonnistuminen sattuu kohdalle. Epäonnistumista ei saa hävetä”, Isabella vakuuttaa.

Viime vuonna ruotsalainen talouslehti Veckans Affärer valitsi Isabella Löwengripin Ruotsin elinkeinoelämän vaikutusvaltaisimmaksi naiseksi.

Nykyään Isabella puhuu intohimon tärkeydestä. Hänen aiemmat yrityksensä eivät lyöneet yhtä suuresti läpi kuin Löwengrip-kauneusbrändi. Jotain puuttui.

”Intohimo saa tekemään asioita vielä hieman enemmän ja paremmin. Se saa ottamaan sen tarvittavan lisäaskeleen epämukavuusalueelle. Intohimo auttaa myös jaksamaan epäonnistumisista eteenpäin.”

Löwengripin tuotteet kehitetään Isabellan lukijoilta ja kuluttajilta tulleiden ideoiden, toiveiden ja mielipiteiden avulla. Yksi lukijoiden toiveista oli saada hehkua ja kosteutta tuovia tuotteita, ja niin syntyi Instant Glow -sarja. Sarjaan kuuluu putsari, seerumi ja voide, ja ne ovat kaupoissa helmikuussa. Ne ovat Löwengripin tuotteille ominaiseen tapaan tehokkaita ja hellävaraisia.

”Uskon ihonhoidon menevän simppelimpään suuntaan eli vain muutama hyvä tuote riittää.”

Erityistä Löwengripin tuotteille on, että ne kehitetään ja valmistetaan Ruotsissa. Isabellalla on selkeät periaatteet tuotteiden suunnittelussa.

”Minulle ei riitä, että tuote olisi pelkästään ok. On hyvin tärkeää tietää, missä tuotteet on valmistettu, mitä ne sisältävät ja mistä niiden raaka-aineet tulevat.”

Lue myös:

Blogitähti Isabella Löwengrip paljastaa 6 kauneusvinkkiään

Onko oman blogin perustaminen myöhäistä? It-tyttö Sofi Fahrman vastaa

Irtisanottu kertoo tarinansa: näin selvisin potkuista

Teksti
Kuva LÖWENGRIP
Tilaa Elle

Seuraa Elleä